czwartek, 3 sierpnia 2017

Witam. Madeline.

Cześć wszystkim! Chciałabym się z wami serdecznie przywitać. Razem z Oliwką podjęłyśmy współpracę i mam nadzieję, iż będzie nam się miło współpracować. Podpisywać się będę jako Madeline. Wynika to z tego, ponieważ mam fioła na punkcie Stanów Zjednoczonych. Dlatego wklejam tu cząstkę siebie.

Kilka słów o mnie:

Uczęszczam do liceum. Tak, jak Oliwka bardzo lubię czytać książki. Interesuję się również: muzyką, podróżami, kulturą, historią, psychologią, Ameryką itd.
Jestem osobą, która zawsze musi coś robić. Najzwyklej w świecie nie umiem usiedzieć na jednym miejscu. Uwielbiam jeżeli coś dzieje się w moim życiu. Kocham, również świeczki, oraz płyty. To dwie rzeczy na którym mam fioła. 
Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie przebiegać pomyślnie i do mojego pierwszego postu!
Pozdrawiam, Madeline.




*fotografia zaczerpnięta z tumblra

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.