niedziela, 3 września 2017

Wyniki wakacyjnego konkursu!







Witajcie Człowieki! :*

Pamiętam jak 5. Lipca dodawałam tutaj post konkursowy i z zachwytem spoglądałam na kalendarz, no bo do września jeszcze daleko. Do rozpoczęcia roku 2 miesiące. A tu wszystko minęło jak jeden dzień. Aż przykro się patrzy na to jak czas nieubłaganie płynie… Niestety wszystko się zlewa w chwilę dobre i złe, słodkie i gorzkie – ale płynie dalej, rozmazując łzy i uśmiechy. Wszystko przemija i nikt nie jest w stanie zatrzymać czasu.

Ale nie zamulając już! :D

Komuś choć trochę poprawię humor dzisiaj, bo oto drogą losowania wyłoniłam zwyciężczynię ;)

A jest nią….
Ann z ©

Kochana, smaruj do mnie mejla z adresem, na który mam wysłać Ci książkę, którą wybrałaś :”)



Wszystko zgodnie z obowiązującymi tu prawami, legalnie, kulturalnie. Mam nadzieję, że (tak też się zdarza) nie opuścicie mnie i dotrwacie do następnego konkursu ;)



PEACE & LOVE

Wasza Zjadaczka :*
UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.