czwartek, 31 sierpnia 2017

Jestem redaktorką "Książki są niczym ogród, który można włożyć do kieszeni"




Witajcie kochani!

Chciałabym Was poinformować o zaistniałej sytuacji, a mianowicie… Jestem (na stałe) redaktorką na stronie „Książki są niczym ogród, który można włożyć do kieszeni”!

Bardzo się cieszę z tego powodu i mam nadzieję być tu dużo częściej niż poprzednio. Rok temu byłam redaktorką na czas wakacji, tym razem dowiedziałam się o naborze i również postanowiłam spróbować swoich sił. 

Także nie przedłużając – spotkacie mnie na blogu i FP.

Tam również będziecie mogli przeczytać moje recenzje, a tutaj będę je oznaczać #bookgardeners.



Mam nadzieję, że z przyjemnością dołączycie do grona Ogrodników :”)


LOVE & PEACE

Wasza Zjadaczka :*
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. Gratuluję :) Już dawno mówiłam, że pisanie przychodzi Ci leciutko, tylko to wykorzystywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Ja raczej jestem zbyt samokrytyczna, żeby to zauważyć, ale bardzo miło usłyszeć to od kogoś tak doświadczonego :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.