poniedziałek, 8 stycznia 2018

Nowy rok, nowy kitku, stara ja

Witajcie w nowym roku!

Mam nadzieję, jak znam życie to nie pierwszy i nie ostatni raz, że w tym roku w końcu zabłysnę systematycznością, i że w końcu będę mogła nazwać się pełnoprawnym recenzentem i blogerem (nie uśmiechając się przy tym sarkastycznym uśmiechem).

Jak to ja, wpadłam też na kilka nowych pomysłów, daj Bóg, do szybkiego i pomyślnego zrealizowania. Pierwszym z nich jest nowa blogowa zakładka „Sprzedaż”. A to wszystko dlatego, że coraz częściej zadzieram nosa podczas czytania i z roku na rok robię się bardziej wybredna. Co z tym idzie, chcę zrobić miejsce na swojej półce i sprzedać te książki, które nie przypadły mi do gustu, bądź okazały się być według mojej opinii słabe. A nuż komuś z Was ta historia się akurat spodoba.

Przydałby się tutaj również jakiś cykl na rozruszanie, więc miejmy nadzieję, że wezmę się w końcu w garść i wyczaruję tutaj dla Was coś kosmicznego ;)

Kolejna sprawa to zmiana wyglądu tego mojego statku kosmicznego. Nigdy za wiele zmian na lepsze!

Więcej mnie i moich kitków, więc i fakty o mnie się wkrótce pojawią – tak na dobry początek.

No i więcej konkursów, a jak!

Czekam również na Wasze propozycje, w końcu to Wam zawdzięczam swoje istnienie tutaj!


LOVE&PEACE,

Zjadaczka
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. Życzę Ci udanego 2018 roku! :*
    Pozdrawiam! <3 Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotełów dużo poproszę!!! A i o autorce bloga z chęcią dowiem się więcej;)

    Zaczytanego 2018 roku i więcej szminek do zjadania? (^w^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteły zawsze na pierwszym miejscu! A więc śpieszę z faktami o mnie :D

      Dziękuję i wzajemnie, szminki zjadam tylko metaforycznie - podczas "gadaniu" o książkach :D

      Usuń
  3. O, to lecę zobaczyć, co tam ciekawego sprzedajesz, może mnie coś zainteresuje :P

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się robi ta moja nowa zakładka :D :)

      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.